HOŞGELDİNİZZZZZEHR@

hepsüslüydüm...SÜSLÜ BLOGA HOŞGELDİNİZZZzehr@





27 Temmuz 2018 Cuma

Mobilya Boyama



Merhaba herkese 😊
Yağmurlu, kapalı , gök gürültülü bir Gökçeada öğleden sonrasında yazıvereyim şu bloga artık dedim.
Bu kadar çok ara verince de nereden başlayacağını bilemiyor  insan..Merak etmeyin altı ayda neler oldu özetlemeyeceğim..😊
Kısaca hem çok üzüldüm, hem çok sevindim hem de çok yoruldum diyebilirim. Hayat devam ediyor , harika mucizeleriyle..Anın tadını çıkarmak, bilgiyle donanmak , elimizdeki her şeyin kıymetini bilmek, paylaşmak ve çoğalmak..ve bütün bunlara şükretmek..Gerisi boş. .
Şimdi konuyu nasıl bağlarım bilemedim ama Gökçeada günlerinde üretmeyi sevdiğimi bilirsiniz..Üretmek de insanı harika besler.
Cadence 'in her yüzeye uygulanan hibrit , su bazlı akrilik boyaları var..Multisurface adı altında. .Mucize gibi..her yüzeyi kapatıyor, ıslak zeminde kullanmayacaksaniz eğer , vernik bile istemiyor..Bütün hobi marketlerde küçük boyları mevcut . İki litrelik boyları da var tabi..Benim gibi çeşitli mobilyalarınızın rengini değiştirmeye kalkarsaniz , bunlardan almalısınız. Ben Eminönü 'nden aldım. Öncelikle balkondaki tik masa ve tahta sandalyeleri boyadım, antik beyaz ile..Salondaki şifonyer ve sehpalarımı da , eskimiş beyaza boyadım . Sırada yatak odalarındaki gardroplar var..
Eskimiş beyaz iç mekan için daha uygun. .










Değişim güzeldir. ..
Yaparsanız kolay gelsin o zaman , sevgilerimle Zehra ❤