HOŞGELDİNİZZZZZEHR@

hepsüslüydüm...SÜSLÜ BLOGA HOŞGELDİNİZZZzehr@





4 Mart 2021 Perşembe

Kanaviçe Saç Bantları

Selam blog,merhaba herkes..
Bu kez tamamen geri dönüşüm olan bir projeyle geldim..
Bu yaz kanaviçe bantlar takacağım başıma..Seviyorum...😊
Bir arkadaşım patiskaya işlenmiş ,çok eski kanaviçe parçaları hediye etmişti bana..Benim de yastık yüzü olarak işlenen yine patiskadan örtülerim var..
Kaneviceleri kesip ,çıkarttım..Kumaş yapıştırıcısı ile kumaşa yapıştırdım. Tabi ki yastık yüzü olan patiska kumaşı kullandım bant olarak.. Masraf yok,devir ekonomi devri..
Daha sonra nakışların etrafından piko yaptım.Bu konuda çok ama çok acemiyim..nasılsa çeyiz olmayacak deyip kendimi avutuyorum 😂😂
Kumaş yapıştırıcısı yoksa doğrudan piko da yapabilirsiniz..Denedim oldu..
Eski kaneviceleri değerlendirme konusunda çok eğitici videolar var ..benimki çok pratik..😊
Çok kıskandıysanız yapın derim 😂
Gelelim fotoğraflara..

Hadi bakalım, siz de yapın 😊
Sevgilerimle Zehra❤