HOŞGELDİNİZZZZZEHR@

hepsüslüydüm...SÜSLÜ BLOGA HOŞGELDİNİZZZzehr@





18 Ocak 2019 Cuma

Kanaviçe Tablo / Lavanta Temalı

Merhaba herkes..
Başlığı yazarken bir gülme aldı beni..Öğretmenlikten alışkanlıkla illaki detaylı ve anlaşılır olmalı başlık 😊 di mi ya..
Emekli olalı beş yıl oldu bile..Işte ben de kanevice işleyerek ve komik başlıkli blog yazıları yazarak geçiriyorum vaktimin bir kısmını..
Lavanta en sevdiğim kokulardan biri..bir diğeri de nergistir..Bugün bir demet eşime bir demet de kendime nergis hediye aldım.. Bu yazıyı yazarken genzimde enfes kokusu....Yarın siz de alın kendinize olur mu? Sokak çiçekcisinden alın ama..bozuk parası çıkmasın karşı dükkâna koşuversin bozdurmaya..Müşteri gelirse satarım, ama para benim diye bağırın arkasından..Canın sağ olsun abla desin gülerek..Beklerken yine bozuk para bekleyen hanımla kısacık sohbet edin..Para geldiğinde nergislerinizi hafifçe birbirine dokundurup iyi akşamlar efendim..memnun oldum deyin..lütfen deyin ama..size iyi gelecek..😊bana iyi geldi vallahi...
Şimdi lavanta mevsimi değil elbet..Ama kanaviçe ile onu da yad edebiliriz..
Minik minik lavanta renklerinde desenler işledim..Çoklu bir çerçeveye geçirdim..
Şablonları pintersten seçtim. Bu kez size şablonları veremeyeceğim çünkü çeşitli şablonlardan kesitler aldım. Ancak şöyle yapalım Pintrest deki hesabimda crosstitch lavender başlıklı panomu inceleyebilirsiniz..
Sevgilerimle Zehra❤