HOŞGELDİNİZZZZZEHR@

hepsüslüydüm...SÜSLÜ BLOGA HOŞGELDİNİZZZzehr@





21 Haziran 2014 Cumartesi

Çerçeve

Merhaba Süslü okurları :)
Bugün basit ama şık olduğunu düşündüğüm bir çalışma yaptım.
Eski anahtarlar,kapı tokmakları,kilitler ve tabi ki eski kapılar hep ilgimi çeker.Gezdiğim şehirlerden satın almaya çalışırım.Bu anahtarların bazılarını Konya'dan, bazılarını da Gaziantep'den almıştım.Çerçeve ise bir ayna çerçevesi aslında..Kültür Bakanlığı'nın Eminönü'nde, Dösim Kültür Ürünleri Mağazası var.Anadolu'dan toplanan el emeği ürünler,halılar,kumaşlar,gümüşler çok çok uygun fiyata satılıyor. Oradan harika şeyler alıyorum.Şu yazımdaki , iğne oyalarını sergilediğim dolabı da oradan almıştım.Köylerde kullanılan eski bir ecza dolabıymış aslında..,Yolunuz düşerse mutlaka uğramalısınız.
İşte bu çerçeveyi de oradan aldım.Ayna takmak yerine anahtarlarımı dantel kurdeleye bağlayıp, çerçeveme yapıştırdım.Çift taraflı bant bu işler için çok uygun.Kilit de asacaktım ancak fazla ağırdı vazgeçtim.Bakalım beğenecek misiniz?
Şimdi bazılarınız neden anahtarlar farklı yönlere bakıyor diyebilirsiniz..Biraz anarşist bir yapım var, tek tip düzene karşıyım :))))))


Süslü süslü duvarlar,huzurlu evler hepimize..Sevgilerimle Zehra