HOŞGELDİNİZZZZZEHR@

hepsüslüydüm...SÜSLÜ BLOGA HOŞGELDİNİZZZzehr@





2 Ekim 2013 Çarşamba

İstanbul Yolcusu Kalmasın:)

     Merhaba sevgili blog dostlarım;
     Üç aylık Ada keyfi bitiyor; yarın İstanbul'a yolculuk var.Özledim yahu İstanbul'u. Hem de çok.Demek ki ancak bu kadar ayrı kalabiliyorum ondan.Üstelik üç ay zarfında üç kez gidip gelmeme rağmen.
Ben Ankara'da okudum üniversiteyi.İlk kez ayrılmıştım İstanbul'dan,her sokak aralığından denizi görmeye alışkın ben şok olmuştum..En çok üç hafta dayanır,üç haftada bir İstanbul yolcusu kalmasssınnnn der,atlar giderdim..Aşıkım sana İstanbul.Her şeyinle güzelsin..Söz veriyorum gelince trafiğinden şikayet etmeyeceğim; varsın gideceğim yere 2-3 saatte gideyim.Nasılsa sen martılarınla,şahane sonbahar manzaralarınla  bana eşlik edersin..
   
     Sevgilerimle Zehr@