HOŞGELDİNİZZZZZEHR@

hepsüslüydüm...SÜSLÜ BLOGA HOŞGELDİNİZZZzehr@





1 Ocak 2008 Salı

Aranıza katılabilir miyim?


merhabalar...epeydir uğraşıyorum kendi sayfamı oluşturmak için ..ama şimdiye kadar acemi bir bilgisayar kullanıcısıydım..artık yapabileceğim ..Ben Zehra..tipik bir boğa burcu kadınıyım..iktisatçı ve öğretmenim..kitap okumayı ve okuyanları,şiir okumayı,tasarlamayı,bir şeyi olduğu gibi değil de değiştirerek kullanmayı,otantik takılar tasarlmayı,kendi uydurduğum örgüler örmeyi,el işinin her dalını en azından denemeyi severim ve kökleri Gaziantep'li biri olarak yemek yapmayı,yedirmeyi ve ne yazık ki yemeyi severim...güzel olan her şeyi ve paylaşılabilen şeyleri paylaşmayı severim..bu nedenle aranıza katılmak istiyorum ..tamam şimdi susacağım ama Can YÜCEL'in çok sevdiğim bir şiiri ile....sevgilerimle yeni yılınız kutlu olsun.

Çiçek sulandığı kadar güzeldir

Kuşlar ötebildiği kadar sevimli

Bebek ağladığı kadar bebektir

Ve her şeyi öğrendiğin kadar bilirsin

Bunu da öğren,

Sevdiğin kadar sevilirsin...