HOŞGELDİNİZZZZZEHR@

hepsüslüydüm...SÜSLÜ BLOGA HOŞGELDİNİZZZzehr@





28 Aralık 2010 Salı

Keçe Yelek 2

       Öncelikle herkese istediği gibi bir yıl diliyorum.Umarım sağlık yanıbaşınızda, mutluluk karşınızda, huzur evinizde, bereket hanenizde,barış ülkenizde,temiz bir çevre Dünyanızda olur...Mutlu yıllar dostlar:) 
       Hani arkadaşlar arasında gelenekselleşen yılbaşı hediye çekilişleri vardır ya benim arkadaşlarımla da aramızda böyle bir şey yaptık yine..Ben hediyemi el emeği göz nuru olarak hazırlamak istedim.Arkadaşımın gözlerinin rengine uygun olarak tasarladım hediyemi:) Yeşil bir keçe yelek..Bu yıl çok moda olan şal deseni kullandım bu kez.Bir de etiket yaparak adımı markalaştırdım arkadaşlar:))))
       Yapım aşamalarına gelince; kalıba uygun olarak yeleği biçip, elimde diktim.Kafadan atmasyon şal desenleri kalıpları çıkardım ve şekilde görüldüğü üzre kesip, silikonla yeleğin üzerine yapıştırdım.Yeleğin arkasında büyük tek bir desen kullandım.Etek ucundaki renkli kısımları ise önce birbirine diktim sonra yine silikonla etek ucuna yapıştırdım.Umarım tam üzerine oturur çünkü gelincik çiçeğimde kullandığım kalıpla yaptım.O da zayıf olduğu için bir aksilik çıkmaz sanırım..
       Güle güle giy Neclacığım, mutlu yıllar.












MUTLU YILLAR Zehr@