HOŞGELDİNİZZZZZEHR@

hepsüslüydüm...SÜSLÜ BLOGA HOŞGELDİNİZZZzehr@





14 Haziran 2014 Cumartesi

'' Babam,nasılsın? ''

Çok küçüktüm,kalabalık bir aile toplantısının içindeydik.Biz çocuklarda, haliyle yaramazlık peşindeydik.Kardeşlerimden biriydi,  ceza gerektirecek yaramazlığı yapan.. Etraftakiler babamdan okkalı bir tokat bekliyordu. Onların şaşkın bakışları altında , sevgiyle başını okşayıp kardeşimin;
''Çocuk evin gülüdür,vurursan incinir,solar.''demişti.
Bu yüzden bütün babaları böyle bilirim ben.Hep gülen,neşeli, duygusal.Çocuklarını ve çiçekleri çok seven.
Beni yaşamım boyunca bir gül gibi hissettiren güzel babam.Çiçeğin olmaktan hep gurur duydum.Başka şehirlerde yaşadığımız için yıllardır ayrı kutlarız Babalar Günü'nü..Ama olsun sen her gün ki telefon konuşmalarımızda ''Babam, nasılsın?'' dediğimde..sesin hemen titrer,göz yaşlarını akıtır; ''Duygulandırdın beni yine'' dersin ya..İşte o zaman ben de sana sıkıca sarılıp,yeşil gözlerinin tam üstünden öperim ama sen görmezsin.Seni seviyorum.