HOŞGELDİNİZZZZZEHR@

hepsüslüydüm...SÜSLÜ BLOGA HOŞGELDİNİZZZzehr@





11 Aralık 2010 Cumartesi

Keçe Yelek

Sevgili Günlük;
Merhaba..Öğrencilerimin her pazartesi günü günlüklerini kontrol ederim ama ne yazık ben yaklaşık bir aydır günlük tutmuyorum:(( Neden kontrol etmiyorsunuz beni ama:( Kızın bana, zayıf  verin de daha sık buluşayım sizlerle..:)))Vallahi özledim hepinizi, gezmelere  de gelemedim sizlere:((
Neyse hepinize kucak dolusu sevgilerimi sunuyorum efendim kabul ola...
Gelincik çiçeğim Yağmur bir dizide bir yelek görmüş, hertarafı rengarenk çiçeklerle kaplıymış.
_Anne bana da yapar mısın? deyince, bunu ancak keçeden yapabileceğimi düşündüm.Gerekli malzemeleri aldım.Bir yığın, boy boy çiçek kestim, silikonla birbirine yapıştırdım.Canım arkadaşım Mefharet de yeleğin kalıbını çıkardı, gördüğünüz marifetli eller ona ait:) Yeleği elimde diktim, makina da da olur ama ben ille de handmade:)))Bugün de bütün çiçekleri yine silikonla yeleğin her yanına yapıştırdım.Kızım öyle istediği için heryanını kapladım.Sizler daha farklı yapabilirsiniz tabi...Sadece önlere veya etek uçlarına gibi..
Bir iki yerinde eksikleri var ama yine de yayınlamak istedim..Henüz gelincik çiçeğim görmedi, buradan görecek galiba..Yağmurrrr süprizzzz, seni seviyorum....





Sevgili dostlar sevgiyle kalın ve benim icad ettiğim bir cümle size ''İyi düşünceler düşleyin' ' ...Zehr@