HOŞGELDİNİZZZZZEHR@

hepsüslüydüm...SÜSLÜ BLOGA HOŞGELDİNİZZZzehr@





19 Kasım 2009 Perşembe

Merhaba


Sevgili Günlük,
Uzun zaman oldu gene,
Merhaba demiyeli sevgili dostlara..
Merhaba size :)
En sevdiğim çiçekler olan papatya, menekşe, renk renk kır çiçeklerinden oluşan bir buket yapsam, sevgili Ayşegül'ün kapısını çalsam..Off ya Zehra abla gelmiş dese :)) Bana mis kokulu kahve yapsa, sohbet etsek..Ona , emekli olunca Gökçeada'da butik bir otel veya şık bir cafe işletmek benim hayalim desem, gelip benimle çalışır mısın desem? :)) Tahammül edemediğim şeylerin başında sinsilik geldiğini söylesem..Kendimi çok sevdiğimi ,kendimde sevmediğim bir huyum olmadığını söylesem güler mi acaba bana? :))

Ertesi günde sevgili Sokak Kedisi'ne gitsem,
Giderken genleriyle oynanmamış mis kokulu güllerden bir buket yapsam.Fırından yeni çıkmış ekmekler ve simitler götürsem ona. Kağıt torbada götürmeliyim plastik kokusundan nefret ediyorum. Maydanoz ve sarımsak kokusunun birbirine çok yakıştığını anlatsam , bir de çiğköfte yoğursam arkadaşıma..Anne kokusu, baba kokusu, oğluşumun kokusu, sevdiğimin kokusu ve temizlik kokusunu dayanılmaz bulduğumu anlatsam..
Doğal olmayan bütün kokulardan ve sigara kokusundan nefret ettiğimi hatta bu kokuların astımıma çok dokunduğunu söylesem. Bunları anlatırken kırk yıl hatırı kalacak, benim için sabahın müjdecisi, sohbetlerimin eşlikçisi, sunumlarını bir ritüel haline getirdiğim bizim kahvemizden yapar mı acaba?

Sevgili Ayşegül ve sevgili Sokak Kedisi umarım mim konularınızı yanıtlayabilmişimdir :) Kocaman sevgilerimi yolluyorum herkese...

Zehr@